SKU: 9786190102489
Преводач: Елена Филипова
Тегло кг: 0.804
ISBN: 9786190102489
Автор: Тим О`Райли
Издателство: Изток-Запад
Език: Български
Брой страници: 680
Вид корица: Твърда
Година на издаване: 2018
Националност автор: Ирландия
Размер см: 17 x 24 см.
Какво ни носи бъдещето? Можем ли да надникнем в него? Дали прогнозите ще се окажат верни? Да започнем ли да се подготвяме от сега?
Какво общо имат самоуправляващите се коли, услугите по поръчка, изкуственият интелект и неравенството в доходите? Те ни казват високо и ясно, че сме се запътили презглава към един свят, оформян от технологиите по начини, които не разбираме и от които имаме много основания да се боим.
Тим О’Райли, един от най-проницателните наблюдатели на нововъзникващите технологии, наречен „оракул на Силициевата долина“ от списание „Инк.“ и „откривател на тенденции“ от „Уайърд“, изследва парливия въпрос как да овладеем технологиите, които създаваме, преди те да са овладели нас? О’Райли прилага методи, използвани от неговата новаторска компания за предсказването и осмислянето на миналите вълни от иновации, за да създаде контекст за проумяването на онова, което той нарича „WTF? технологиите“ на XXI в. Как тези технологии променят природата на бизнеса, образованието, държавното управление, финансовите пазари и икономиката като цяло и как бихме могли да оформим промените?
В тази въздействаща комбинация от мемоари, наръчник по бизнес стратегии и призив за действие О’Райли черпи уроци от мрежовите платформи, сред които „Амазон“, „Гугъл“, „Фейсбук“, „Еърбиенби“, „Юбер“ и „Лифт“, за да покаже как икономиката и финансовите пазари са започнали да се управляват все повече от алгоритми. Според него светът, управляван от машини, враждебни към човечеството, не е някаква далечна възможност, а системите, които изграждаме днес, вече формират бъдещето ни.
О’Райли привежда аргументи, че неравенството в доходите, намаляващата възходяща мобилност и загубата на работни места поради технологиите са все резултат от принципните избори, които сме заложили в алгоритмите, управляващи пазарите и компаниите ни. Така както „Гугъл“ постоянно обновява своите алгоритми в стремежа си към релевантни резултати от търсенето и рекламата, а „Фейсбук“ се бори с преосмислянето на алгоритмите си за потребителска съпричастност в отговор на фалшивите новини, О’Райли смята, че и ние трябва да пренапишем икономическите си алгоритми, ако искаме да създадем бъдеще, ориентирано повече към човека. От всички нас зависи, настоява той, да вземем мерки новите технологии, формиращи утрешния ден, да бъдат причина не за тревога, а за удивление.
* Сроковете за доставка могат да бъдат удължени и по време на кампании, както и в зависимост от наличностите на поръчаните артикули.
Онлайн магазин orangecenter.bg уверява своите клиенти, че съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, имат правото да се откажат / или заменят получена от тях стока в срок от 14 (четиринадесет) работни дни от датата на получаване на стоката САМО при условие, че продукта е:
- в оригиналният си вид и качествени характеристики, със запазена оригинална опаковка и етикет, като не се счита за повредена опаковката, цялостта на която е била нарушена по начин, единствено позволяващ отделянето й от стоката.
- без следи от употреба (скъсване, надраскване, счупване или други повреди), както и няма други повреди, причинени от неправилна употреба.
Повече информация за връщане и замяна на стока ще намерите тук.
The information below is required for social login
Създавайки профил получаваш
Лесен и удобен начин да пазаруваш от Orange и проследяваш история на покупките си
Необходимо е да активираш регистрацията си.
Изпратихме имейл на с линк за активация. Последвай линка, за да активираш профила си в следващите 24 часа. Имейлът би трябвало да пристигне до 1 минута.
Ако не откриваш имейл от нас, потърси го в спам директорията или провери дали посоченият имейл адрес е изписан правилно. Ако това не помогне, свържи се с нас на [email protected] 0700 20 866
Създавайки профил се присъединяваш към програмата My Orange и се съгласяваш с Правилата и условията на Ориндж Интернешънъл АД.