SKU: 9780500023129
Тегло кг: 6,250
ISBN: 9780500023129
Автор: Pauline Dreyfus
Издателство: Thames & Hudson Ltd
Език: Английски
Тема: Изкуство, Мода
Брой страници: 426
Вид корица: Твърда
Година на издаване: 2021
Националност автор: Франция
Размер см: 32.5 x 26.5 см.
Arguably the most famous perfume in the world – most memorably endorsed by Marilyn Monroe – Chanel No 5 continues to fascinate and claims millions of devotees around the world. Created in 1921 by Coco Chanel, the perfume was one of the first to use synthetics. To complement her pioneering fashion, Chanel wanted to give the modern woman ‘a perfume, but an artificial perfume...not rose or lily of the valley...a perfume that is compound’, presented in a distinctively pared-back glass bottle that would become an icon in its own right (inspiring a series of works by Andy Warhol decades later).
Presented in two volumes (one on the early years of Chanel No 5 from 1921 to 1945, the other on the period in which Chanel No. 5 went truly global, from the postwar years to today), Chanel No 5 explores the evolution of the perfume’s packaging, composition, manufacture and marketing, with unprecedented access to the Chanel archives and those tasked with creating the fragrance today.
The world’s leading creatives have lent their talents to the perfume’s advertising campaigns, which are given pride of place in the book, from photographers such as Richard Avedon and Helmut Newton, to film directors including Ridley Scott and Baz Luhrmann, and stylish muses – Coco Chanel herself, of course, as well as Suzy Parker, Catherine Deneuve, Nicole Kidman, Gisele Bündchen and Lily-Rose Depp.
With over 750 illustrations
* Сроковете за доставка могат да бъдат удължени и по време на кампании, както и в зависимост от наличностите на поръчаните артикули.
Онлайн магазин orangecenter.bg уверява своите клиенти, че съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, имат правото да се откажат / или заменят получена от тях стока в срок от 14 (четиринадесет) работни дни от датата на получаване на стоката САМО при условие, че продукта е:
- в оригиналният си вид и качествени характеристики, със запазена оригинална опаковка и етикет, като не се счита за повредена опаковката, цялостта на която е била нарушена по начин, единствено позволяващ отделянето й от стоката.
- без следи от употреба (скъсване, надраскване, счупване или други повреди), както и няма други повреди, причинени от неправилна употреба.
Повече информация за връщане и замяна на стока ще намерите тук.
The information below is required for social login
Създавайки профил получаваш
Лесен и удобен начин да пазаруваш от Orange и проследяваш история на покупките си
Необходимо е да активираш регистрацията си.
Изпратихме имейл на с линк за активация. Последвай линка, за да активираш профила си в следващите 24 часа. Имейлът би трябвало да пристигне до 1 минута.
Ако не откриваш имейл от нас, потърси го в спам директорията или провери дали посоченият имейл адрес е изписан правилно. Ако това не помогне, свържи се с нас на [email protected] 0700 20 866
Създавайки профил се присъединяваш към програмата My Orange и се съгласяваш с Правилата и условията на Ориндж Интернешънъл АД.