Поради високата натовареност на куриерските фирми през декември, е възможно стандартният срок за доставка да бъде удължен. Поради високата натовареност през декември, е възможно стандартният срок за доставка да бъде удължен.
Магазини
Любими

Препоръчано от фондация "Детски книги"

 

 

Родителите често казват, че са готови да направят всичко на света, за да осигурят възможно най-добри условия на живот за децата си. Не е нужно да правим всичко на света – защото можем да разгърнем цели светове с детски книги.

Именно чрез книгите можем да направим най-много за бъдещето на децата. Затова и Orange обединява сили с фондация „Детски книги“ в създаването на кампания с благотворителна цел – „Четем – разгръщаме светове“.

Каква е основната цел на инициативата? 

„Четем – разгръщаме светове“ цели да насърчи четенето като решение за справяне с проблема с функционална неграмотност сред подрастващите.
Насочена към децата до 13-годишна възраст и техните родители, кампанията насочва вниманието към няколко важни съвременни проблема:
- нуждата от по-голяма осведоменост за ползите от четенето;
- важността от повишаване на функционалната грамотност;
- потребността от правилен подбор на книги, които обучават, но и забавляват децата.

Как Orange и фондация „Детски книги“ се борят с проблема?

Кампанията „Четем – разгръщаме светове“ е част от дългосрочно партньорство между Orange и фондация „Детски книги“. Основната ѝ цел е да демонстрира как четенето помага за когнитивното, психическото и емоционалното развитие на децата. По тази причина Orange предоставя богат набор от детски книги, внимателно подбрани от фондация „Детски книги“, за да бъдат възможно най-полезни за многостранното развитие на малките читатели.

Всички заглавия са селектирани съобразно основните цели на Фондацията – да насърчава грамотността и четенето сред децата, както и да подкрепя развитието и популяризирането на българските автори, илюстратори и преводачи.

Във всяка стъпка от своето бизнес развитие Orange цели да поощрява детското четене, насочвайки внимание към ползите от него. Затова и кампанията ще популяризира и предлага книгите, подбрани от фондация „Детски книги“. А за да подкрепи дейността на организацията, Orange ще процент от продажбата им. Ресурсите, събрани по време на кампанията, ще бъдат използвани с цел финансиране на проектите и инициативите на фондацията и всички усилия, които тя полага, за да подкрепи развитието на детското четене във всичките му форми.

Orange се ангажира да дарява събраните средства на регулярна база и да осведомява потребителите за развитието на кампанията.

Какви са детските книги в категорията?

След дългогодишна работа в посока насочване на вниманието на родителите и на техните деца към нуждата от четенето и на базата на резултатите от проведената изследователска дейност по темата, фондация „Детски книги“ е подбрала внимателно заглавията в категорията. Книгите са селектирани според възрастта, за която са най-подходящи и потребностите на децата в този етап от развитието им. Сред тях попадат книги от разнообразни жанрове и отговарящи на различни интереси.

На базата на четенето – било то самостоятелно или с помощта на родителите си – децата научават много за света и усвояват ценни житейски умения. Независимо дали книгите са образователни или художествени, те подпомагат детското развитие. С тази мисъл в категорията са събрани както обучителни и енциклопедични книги, така и повествователни, които целят да образоват, но и да забавляват малките читатели.

Какъв процент от продажбите на книгите в категорията ще се дарява?

Orange ще дарява 10% от продажбите на книгите в категорията. Сумата ще се използва за финансиране на дейността на фондация „Детски книги“.

Каква е дейността на фондация „Детски книги“?

Фондация оперира с основната задача да насърчава четенето и да полага усилия за изграждането на успешно и грамотно младо поколение с помощта на четенето. Фондацията цели да развие детското четене във всичките му форми; да представя пред подрастващите и възрастните подходящи книги и тяхната роля в справянето с неграмотността; да подкрепя представянето на детските книги в България и по света.

Каква е основната цел на кампанията „Четем – разгръщаме светове“?

Кампанията е част от дългосрочно партньорство на Orange и фондация „Детски книги“ и е насочена към децата до 13-годишна възраст и техните родители. Основната цел на кампанията е да насърчи детското четене, да повиши информираността на хората за ползите от четенето и за нуждата от повишаване на функционалната грамотност на младото поколение.