Поради високата натовареност на куриерските фирми през декември, е възможно стандартният срок за доставка да бъде удължен. Поради високата натовареност през декември, е възможно стандартният срок за доставка да бъде удължен.
Магазини
Любими

Click & Collect

 

  1. Какво е Click and collect (Поръчай онлайн, вземи от магазин)?

Click and collect (Поръчай онлайн, вземи от магазин) е функция, която предлага възможността да вземете от най-близката книжарница на Orange своята поръчка, направена онлайн.

С нея се възползвате от всички преимущества на онлайн пазаруването – промоционални кампании, отстъпки и възможност за пазаруване по всяко време на деня – но не плащате за доставка.

Едновременно с това имате възможност да изберете сами кога да получите своята поръчка, като можете да посетите избрания от Вас обект на Orange center в удобен за Вас час и ден в рамките на работното време на съответния магазин. Повечето книжарници Orange са отворени през събота и неделя, затова избраните от Вас продукти ще Ви очакват дори през уикендите.

 

  1. На кой етап от пазаруването се избира този начин на доставка?

За да се възползвате от функцията Click and collect (Поръчай онлайн, вземи от магазин), трябва първо да сте избрали продуктите, които искате да закупите, да сте въвели кода за отстъпка, ако използвате такъв, и да сте пристъпили към етап на завършване на поръчката. В лявото поле след попълване и потвърждаване на данните Ви за контакт ще имате възможността да изберете начин на доставката – „Чрез куриер до личен адрес“, „Доставка до офис на Speedy“ и „Ще взема от магазина“.

Селектирайки последната от изброените опции, ще имате възможността да посочите от кой магазин на Orange предпочитате да вземете своята поръчка.

 

  1. В кои книжарници на Orange могат да бъдат получени поръчки?

Можете да изберете най-удобния за Вас магазин на Orange center от падащия списък, преди приключване на поръчката. Тук можете да разгледате всички книжарници Orange. 

Имате възможност да нанасяте промени по поръчката малко след нейното приключване. Когато статусът на поръчката Ви бъде сменен на „обработва се“ и получите уведомителен имейл, продуктите и адресът за получаването им не могат да бъдат променяни.
Важно: Услугата Click and Collect (Поръчай онлайн, вземи от магазин) не е активна за магазин Ориндж Казанлък.

 

  1. Кога може да бъде приета поръчка от избрания магазин?

След като направите поръчка, при която сте избрали функцията Click and collect (Поръчай онлайн, вземи от магазин), тя ще бъде обработена и продуктите ще бъдат доставени в избраната от Вас книжарница в рамките на три работни дни. Тогава статусът на Вашата поръчка ще бъде променен на „Готова за вземане“ и ще бъдете уведомени на имейл адреса, който сте посочили при поръчването.

Разполагате със седем дни след получаването на уведомителния имейл, за да вземете и платите своята поръчка. Ако не потърсите продуктите си в този срок, поръчката Ви автоматично ще бъде отказана и ще премине в статус „Анулирана“.

Важно: В период на промоционални активности е възможно изпълнението на поръчката да се забави и срокът за доставка да бъде удължен. 

 

  1. Как се потвърждава кой е получателят на поръчката?

За да вземете своята поръчка от магазин, се изисква да посочите номера на поръчката, както и името, с което е направена поръчката.

 

  1. Какви са възможните начини за плащане?

Избирайки функцията Click and collect (Поръчай онлайн, вземи от магазин), можете да се възползвате от няколко различни начина за плащане.

  • В брой – заплащате на каса при получаване на поръчката (в брой или с карта);  
  • Плащане с карта
  • Google Pay
  • Apple Pay
  1. Важат ли актуалните промоции в онлайн магазина при поръчки, извършени с функцията Click and collect (Поръчай онлайн, вземи от магазин)?

Да, всички текущи промоционални кампании, промокодове за отстъпка и ексклузивни онлайн предложения са достъпни при поръчки, извършени с функцията Click and collect.

 

  1. Какви са условията за връщане и замяна на продукти, поръчани с функцията Click and collect (Поръчай онлайн, вземи от магазин)?

Всички продукти от поръчки, извършени с функцията Click and collect, могат да се върнат или заменят по същия начин като поръчки с доставка чрез куриер. Няма възможност за връщане или промяна на всички или на част от продуктите в магазин на Orange.

Можете да промените магазина, от който да вземете своята поръчка, като се свържете с нас на телефон 070020866.