Магазини
Любими
119,90 лв.

Dian Hanson's: The History of Men's Magazines, Vol. 1: From 1900 to Post-WW II

В наличност
0%
119,90 лв.
Този продукт е с безплатна доставка

SKU: 9783836592154

Тегло кг: 2,10

ISBN: 9783836592154

Библиотека: Taschen JU

Автор: Dian Hanson

Издателство: TASCHEN

Език: Английски, Френски, Немски

Тема: Изкуство, Изобразително изкуство

Брой страници: 460

Вид корица: Твърда

Година на издаване: 2023

Размер см: 21.3 x 27.7 см.

The first commercial camera was introduced in 1839. By 1865 technology enabled ordinary men to create photographic negatives, and they immediately began taking and distributing photos of naked women. The French led the way, and it was the French who produced the first nude magazines in 1880, as souvenirs for patrons of Parisian music halls. Newsstand magazines followed, and the elegant La Vie Parisienne (Paris Life), full of sexy fiction and illustrations, debuted in 1914. It might all have stayed in Paris if not for WWI, when German and American troops carried the magazines home. American Wilford Fawcett launched Capt. Billy’s Whiz Bang (named after a WWI bomb) in 1919, helping launch the first sexual revolution of the 1920s, leading to SEX magazine from birth control pioneer Margaret Sanger.

Decadent Weimar Berlin produced cabaret, fetish and free love magazines, countered by nudist titles pushing fascist politics, culminating in the 1933 Berlin book burning.

The 1930s economic depression boosted demand for cheap escape, and men’s magazines delivered. There were film magazines of sexy starlets; “model study” art magazines; hardcore comics called Tijuana Bibles; “spicy” fiction digests with sexy painted covers; and detective titles of bad dames. When another world war erupted it required pinup magazines for fighting men, and after the war new men’s magazines rose from the ashes.

Volume 1 of this series features over 700 covers and photos from France, Germany, the U.S., England, Turkey, Austria, Spain, Argentina and more, plus informative text.

* Сроковете за доставка могат да бъдат удължени и по време на кампании, както и в зависимост от наличностите на поръчаните артикули.

Доставка до твой адрес
  • При теб до 3 работни дни
  • Цена за доставка с куриер - 4.90 лв.
  • Безплатна доставка (за поръчка над 49.80 лв.)
Доставка до офис на куриер
  • Цена за доставка до офис - 4.90 лв.
  • По-кратък срок за доставка
Доставка до магазин на Orange Center
  • Доставката до магазин е безплатна

Онлайн магазин orangecenter.bg уверява своите клиенти, че съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, имат правото да се откажат / или заменят получена от тях стока в срок от 14 (четиринадесет) работни дни от датата на получаване на стоката САМО при условие, че продукта е:

- в оригиналният си вид и качествени характеристики, със запазена оригинална опаковка и етикет, като не се счита за повредена опаковката, цялостта на която е била нарушена по начин, единствено позволяващ отделянето й от стоката.

- без следи от употреба (скъсване, надраскване, счупване или други повреди), както и няма други повреди, причинени от неправилна употреба.

Повече информация за връщане и замяна на стока ще намерите тук.

Остави коментар

Не е необходимо да имате създаден профил, за да оставите коментар


За автора

Dian Hanson

Няма добавена информация