Магазини
Любими
119,90 лв.

Dian Hanson's: The History of Men's Magazines, Vol. 4: 1960s Under the Counter

В наличност
0%
119,90 лв.
Този продукт е с безплатна доставка

SKU: 9783836592376

Тегло кг: 2,10

ISBN: 9783836592376

Библиотека: Taschen JU

Автор: Dian Hanson

Издателство: TASCHEN

Език: Английски

Тема: Изкуство, Изобразително изкуство

Брой страници: 460

Вид корица: Твърда

Година на издаване: 2023

Размер см: 21.3 x 27.7 см.

In 1958 Milton Luros left his New York job designing and illustrating detective pulp magazines for North Hollywood, California. A year later, with a loan from an underworld figure, he founded a publishing empire that revolutionized men’s magazines in the 1960s. His so-called “California slicks” borrowed bad-girl themes from pre-Playboy burlesque titles, featuring big hair, heavy make-up, cigarettes, and cocktails, but in west coast mid-century settings with better photography, paper, and printing. With no redeeming articles, they were too strong for newsstands, but outsold Playboy in tobacco shops and specialty bookstores.

Californian Elmer Batters invented leg art photography the same year, with titles Black Silk Stockings, Leg-O-Rama, Tip Top, Elmer’s Naked Jungle and more. Back in New York, Irving Klaw introduced fetish digests in the same specialty bookstores, leading to a ’60s fetish boom, with Lenny Burtman’s High Heels, Satana, Striparama, and Leg Show. A simultaneous uptick in sexploitation films spawned sexploitation film magazines, including Blazing Films and Banned.

Sixties freedom spread to England too, where George Harrison Marks launched Kamera and Solo magazines with totally naked models posed to barely hide the banned bits, inventing “top shelf” titles: those not on public display. And lastly, up north, Swedish Sin was coined, with the first magazines challenging European censorship; a challenge they’d soon win.

Volume 4 in this series contains over 650 ground-breaking covers and photos from the U.S., England, and Sweden with descriptive text.

* Сроковете за доставка могат да бъдат удължени и по време на кампании, както и в зависимост от наличностите на поръчаните артикули.

Доставка до твой адрес
  • При теб до 3 работни дни
  • Цена за доставка с куриер - 4.90 лв.
  • Безплатна доставка (за поръчка над 49.80 лв.)
Доставка до офис на куриер
  • Цена за доставка до офис - 4.90 лв.
  • По-кратък срок за доставка
Доставка до магазин на Orange Center
  • Доставката до магазин е безплатна

Онлайн магазин orangecenter.bg уверява своите клиенти, че съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, имат правото да се откажат / или заменят получена от тях стока в срок от 14 (четиринадесет) работни дни от датата на получаване на стоката САМО при условие, че продукта е:

- в оригиналният си вид и качествени характеристики, със запазена оригинална опаковка и етикет, като не се счита за повредена опаковката, цялостта на която е била нарушена по начин, единствено позволяващ отделянето й от стоката.

- без следи от употреба (скъсване, надраскване, счупване или други повреди), както и няма други повреди, причинени от неправилна употреба.

Повече информация за връщане и замяна на стока ще намерите тук.

Остави коментар

Не е необходимо да имате създаден профил, за да оставите коментар


За автора

Dian Hanson

Няма добавена информация