Магазини
Любими
19,99 лв.

Епохата на инфлуенсър маркетинга

В наличност
100%
5.0
100%
От общо 1 коментара
5
100%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%
19,99 лв.

SKU: 9789546564023

Преводач: Ирена Райчева

Тегло кг: 0.419

ISBN: 9789546564023

Автор: Нийл Шафър

Издателство: АлексСофт

Език: Български

Брой страници: 316

Вид корица: Мека

Година на издаване: 2020

Националност автор: САЩ

Размер см: 14 x 21 см.

Ако днешните марки искат да успеят, те трябва да участват в разговора, а инфлуенсърите карат това да се случва. „Епохата на инфлуенсър маркетинга” е жизненоважен наръчник за професионалисти по маркетинг и собственици на бизнес, които желаят да създадат и прилагат високоефективен и възможен за поддържане план за инфлуенсър маркетинг.

Ние се намираме по средата на безпрецедентна цифрова трансформация и вписването в тази промяна е важно за всяка марка в днешния климат. Социалните мрежи са демократизиран авторитет и влияние и информацията се създава и консумира по начини, които еволюират непрестанно.

В „Епохата на инфлуенсър маркетинга” Нийл Шафър, международно признат експерт по цифров маркетинг и маркетинг в социалните мрежи, обяснява как тази промяна към цифровото играе значителна роля в онлайн маркетинга в „ерата на инфлуенсърите”. Нийл е на мисия да промени определенията и да обучи рекламодателите как да си сътрудничат с инфлуенсъри. Инфлуенсър маркетингът е за установяването на отношения, превръщането на феновете в инфлуенсъри и използването на това влияние, за да споделяте вашето послание по по-надежден и автентичен начин. Това е наръчник за всеки, който желае успешно да разпространява послание в епохата на социалните мрежи.

Шафър обучава предприемачи, маркетингови изпълнители и модерни агенции как да:

Откриват, подхождат и ангажират правилните инфлуенсъри за своята марка или продукт.
Определят какви ресурси да влагат в инфлуенсърските програми.
Управляват бизнес страната на инфлуенсър маркетинга, включително инструментите, които ще им помогнат да измерват възвращаемостта от своите инвестиции.
Развиват гласа в социалните мрежи на своята марка, за да станат самите те инфлуенсъри.

Тази книга е безспорен наръчник за адресиране на проблемите около прекъсването на маркетинговите тенденции, включително намаляващото гледане на телевизия, нарастването на аудиториите в социалните мрежи и увеличаването на потреблението на технологии за блокиране на реклами.

* Сроковете за доставка могат да бъдат удължени и по време на кампании, както и в зависимост от наличностите на поръчаните артикули.

Доставка до твой адрес
  • При теб до 3 работни дни
  • Цена за доставка с куриер - 4.90 лв.
  • Безплатна доставка (за поръчка над 49.80 лв.)
Доставка до офис на куриер
  • Цена за доставка до офис - 4.90 лв.
  • По-кратък срок за доставка
Доставка до магазин на Orange Center
  • Доставката до магазин е безплатна

Онлайн магазин orangecenter.bg уверява своите клиенти, че съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, имат правото да се откажат / или заменят получена от тях стока в срок от 14 (четиринадесет) работни дни от датата на получаване на стоката САМО при условие, че продукта е:

- в оригиналният си вид и качествени характеристики, със запазена оригинална опаковка и етикет, като не се счита за повредена опаковката, цялостта на която е била нарушена по начин, единствено позволяващ отделянето й от стоката.

- без следи от употреба (скъсване, надраскване, счупване или други повреди), както и няма други повреди, причинени от неправилна употреба.

Повече информация за връщане и замяна на стока ще намерите тук.

Остави коментар

Не е необходимо да имате създаден профил, за да оставите коментар


За автора

Нийл Шафър

Няма добавена информация