Поради високата натовареност на куриерските фирми през декември, е възможно стандартният срок за доставка да бъде удължен. Поради високата натовареност през декември, е възможно стандартният срок за доставка да бъде удължен.
Магазини
Любими
119,90 лв.

Helmut Newton: A Gun for Hire

В наличност
0%
119,90 лв.
Този продукт е с безплатна доставка

SKU: 9783822846438

Тегло кг: 1,85

ISBN: 9783822846438

Библиотека: Taschen FO

Автор: Helmut Newton

Издателство: TASCHEN

Език: Английски, Френски, Немски

Тема: Изкуство, Фотография

Брой страници: 240

Година на издаване: 2005

Размер см: 23 x 30.5 см.

Helmut Newton did not distinguish compositionally or stylistically between his magazine work and assignments for commercial clients. He ironically referred to himself as “a gun for hire.” That was also the title of June Newton's legendary book about his commercial photography, which is now available in a new edition revised by the Helmut Newton Foundation.

"Some people's photography is an art. Mine is not. If they happen to be exhibited in a gallery or a museum, that's fine. But that's not why I do them. I'm a gun for hire," Helmut Newton told Newsweek in 2004. This prosaic proclamation from one of the 20th century's most celebrated photographers may be perceived as shocking. Still it firmly positions Newton as the no-frills image-maker that he was. His work is so powerful and striking, that it defies categorization. In refusing to call his work "art," Newton leaves us free to do so. Judging from the amount of museum and gallery shows that have featured his work, it is clear that the option has been widely exercised.

A Gun for Hire brings together a selection of Newton's fashion catalog work from the early 1960s to 2003 including work for BiBA (the first fashion catalog in 1962), Chanel, Yves Saint Laurent, Versace, Thierry Mugler, Blumarine, Villeroy & Boch and Absolut Vodka, as well as his last editorial photographs for US and Italian Vogue—encompassing the body of work he made as a "gun for hire."

With an introduction by Matthias Harder and statements by Pierre Bergé, Tom Ford, Josephine Hart, June Newton, and Anna Wintour.

The exhibition HELMUT NEWTON. BRANDS, which will be presented at the Helmut Newton Foundation, Berlin, from December 3, 2022 to May 14, 2023, brings together over 200 photographs by Helmut Newton, including many unknown motifs from Newton's collaborations with internationally renowned brands such as Swarovski, Saint Laurent, Wolford, Blumarine, Chanel, Neiman Marcus, Picot Watches, Absolut Vodka, and Lavazza. These series of Helmut Newton are for the first time part of a comprehensive exhibition of his advertising photography and, with over 100 almost unknown photographs, offer an important contribution to Newton's well-known œuvre.

* Сроковете за доставка могат да бъдат удължени и по време на кампании, както и в зависимост от наличностите на поръчаните артикули.

Доставка до твой адрес
  • При теб до 3 работни дни
  • Цена за доставка с куриер - 4.90 лв.
  • Безплатна доставка (за поръчка над 49.80 лв.)
Доставка до офис на куриер
  • Цена за доставка до офис - 4.90 лв.
  • По-кратък срок за доставка
Доставка до магазин на Orange Center
  • Доставката до магазин е безплатна

Онлайн магазин orangecenter.bg уверява своите клиенти, че съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, имат правото да се откажат / или заменят получена от тях стока в срок от 14 (четиринадесет) работни дни от датата на получаване на стоката САМО при условие, че продукта е:

- в оригиналният си вид и качествени характеристики, със запазена оригинална опаковка и етикет, като не се счита за повредена опаковката, цялостта на която е била нарушена по начин, единствено позволяващ отделянето й от стоката.

- без следи от употреба (скъсване, надраскване, счупване или други повреди), както и няма други повреди, причинени от неправилна употреба.

Повече информация за връщане и замяна на стока ще намерите тук.

Остави коментар

Не е необходимо да имате създаден профил, за да оставите коментар


За автора

Helmut Newton

Няма добавена информация