SKU: 9789549964363
Преводач: Людмила Андреева
Тегло кг: 0.548
ISBN: 9549964361
Автор: Линда Гратън
Издателство: Класика и стил
Език: Български
Брой страници: 306
Вид корица: Твърда
Година на издаване: 2002
Националност автор: Великобритания
Размер см: 15 x 22 см.
Някога парите ви купуваха пазарния дял, а технологията ви носеше конкурентно предимство. Днес дори 23-годишните могат да спечелят един милион долара, а технологията се имитира в рамките на няколко месеца. Е, коя е следващата голяма граница пред предимствата за бизнесорганизациите? Хората, които са в тях. Единствено те могат да превърнат стратегията в жива, дишаща цел.
В тази повратна за областта книга Линда Гратън за пръв път споделя с нас "защо" и "как" на процеса на поставяне на хората в центъра на корпоративната стратегия. Ако компаниите искат да подобрят резултатите си в бизнеса, трябва да осъзнаят и да развият душата на организацията: те имат нужда от "Жизнена стратегия".
"Растящ брой мениджъри по света започват да осъзнават, че човешкият капитал бързо измества физическия и финансовия като ключов източник на конкурентно предимство. Предизвикателството е да се разберат тънкостите на свързването на стратегията за хората с бизнесстратегията. Концептуално внушителна и въпреки това силно практична, книгата на проф. Гратън ще бъде изключително полезна за установяването на тази връзка."
Сумантра Гошал, професор по стратегическо лидерство,
"Лондон Бизнес Скул"
"Отдавна очаквахме свързването на бизнесстратегията със стратегията в областта на човешките ресурси. "Жизнена стратегия" комбинира убежденията, целта и процеса, за да даде практически кадрови решения за бизнес- и организационно-стратегическите резултати. Линда Гратън налага репутацията си на експерт, подпомагащ отличните постижения на бизнеса, хората и човешките ресурси чрез моделиране на своите ценности и прагматизъм в процес, който дава резултати. Отдавна се нуждаем от тази книга. Тя вече е при нас!"
Джон Хофмайстър, директор "Човешки ресурси",
Роял Дъч/Шел Груп
* Сроковете за доставка могат да бъдат удължени и по време на кампании, както и в зависимост от наличностите на поръчаните артикули.
Онлайн магазин orangecenter.bg уверява своите клиенти, че съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, имат правото да се откажат / или заменят получена от тях стока в срок от 14 (четиринадесет) работни дни от датата на получаване на стоката САМО при условие, че продукта е:
- в оригиналният си вид и качествени характеристики, със запазена оригинална опаковка и етикет, като не се счита за повредена опаковката, цялостта на която е била нарушена по начин, единствено позволяващ отделянето й от стоката.
- без следи от употреба (скъсване, надраскване, счупване или други повреди), както и няма други повреди, причинени от неправилна употреба.
Повече информация за връщане и замяна на стока ще намерите тук.
The information below is required for social login
Създавайки профил получаваш
Лесен и удобен начин да пазаруваш от Orange и проследяваш история на покупките си
Необходимо е да активираш регистрацията си.
Изпратихме имейл на с линк за активация. Последвай линка, за да активираш профила си в следващите 24 часа. Имейлът би трябвало да пристигне до 1 минута.
Ако не откриваш имейл от нас, потърси го в спам директорията или провери дали посоченият имейл адрес е изписан правилно. Ако това не помогне, свържи се с нас на [email protected] 0700 20 866
Създавайки профил се присъединяваш към програмата My Orange и се съгласяваш с Правилата и условията на Ориндж Интернешънъл АД.