Магазини
Любими
16,00 лв.

Колективната мъдрост (Краудсорсинг)

В наличност
100%
5.0
100%
От общо 2 коментара
5
100%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%
16,00 лв.

SKU: 9789549335392

Тегло кг: 0.43

ISBN: 9789549335392

Автор: Десислава Бошнакова

Издателство: Рой Комюникейшън

Език: Български

Брой страници: 280

Вид корица: Мека

Година на издаване: 2016

Националност автор: България

Размер см: 15 x 23 см.

В един свят, в който интернет диктува скоростта на развитие на биезнеса, Ви представяме една книга, която ще Ви покаже как големите компании успяват да използват интернет общността за подобрение на бизнеса си. Една книга, която показва силата на потребителите и как те влияят на бизнеса по цял свят.

Средата, в която живеем днес, ни провокира не просто да бъдем част от аудиторията, но да стъпим на сцената и да участваме в това, което се случва на нея. Новите технологии ни предоставят възможности като част от аудиторията да коментираме, да изразяваме мнения и да бъдем част от процеса на вземане на решения. Без никакво съмнение можем да кажем, че интернет дава на хората по света канал, благодарение на който те могат лесно не само да общуват, но и да си сътрудничат. Наблюдавайки този процес, който набира все по-голяма мощ, бизнесът започна да търси начини да използва силата на сътрудничеството между хората от цял свят. С други думи, мнозина започнаха да мислят как да използват креативността и продуктивността на интернет потребителите, за да постигнат своите бизнес цели в реално време. В процеса на търсене на най-добрия начин, по който бизнесът да използва мощта на интернет потребителите, някои компании започнаха да задават въпроси, други дори открито потърсиха помощ. В началото бе трудно, защото компаниите трябваше да приемат факта, че някой извън тяхната организация може да даде решение, предложение или идея, които да се окажат по-добри от тези на хората вътре в организацията. Борейки се със страховете си компаниите установиха, че промяната не е просто мода, а реалност и тя няма да премине, а напротив – ще остане. Всичко това доведе до установяването на тесни взаимоотношения с представители на аудиторията, което улесни участието на потребителите в процесите на вземане на решения. Този модел вече се прилага от частни компании, неправителствени организации и много други организации по цял свят.

* Сроковете за доставка могат да бъдат удължени и по време на кампании, както и в зависимост от наличностите на поръчаните артикули.

Доставка до твой адрес
  • При теб до 3 работни дни
  • Цена за доставка с куриер - 4.90 лв.
  • Безплатна доставка (за поръчка над 49.80 лв.)
Доставка до офис на куриер
  • Цена за доставка до офис - 4.90 лв.
  • По-кратък срок за доставка
Доставка до магазин на Orange Center
  • Доставката до магазин е безплатна

Онлайн магазин orangecenter.bg уверява своите клиенти, че съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, имат правото да се откажат / или заменят получена от тях стока в срок от 14 (четиринадесет) работни дни от датата на получаване на стоката САМО при условие, че продукта е:

- в оригиналният си вид и качествени характеристики, със запазена оригинална опаковка и етикет, като не се счита за повредена опаковката, цялостта на която е била нарушена по начин, единствено позволяващ отделянето й от стоката.

- без следи от употреба (скъсване, надраскване, счупване или други повреди), както и няма други повреди, причинени от неправилна употреба.

Повече информация за връщане и замяна на стока ще намерите тук.

Остави коментар

Не е необходимо да имате създаден профил, за да оставите коментар


За автора

Десислава Бошнакова

Десислава Бошнакова

Всички книги на автора

Няма добавена информация