Магазини
Любими
24,00 лв.

Маркетинг 4.0. От традиционното към дигиталното

В наличност
65%
3.3
65%
От общо 4 коментара
5
25%
4
25%
3
25%
2
0%
1
25%
24,00 лв.

SKU: 9789547832893

Преводач: Людмила Андреева

Тегло кг: 0.288

ISBN: 9789547832893

Възраст от: 18

Възраст до: 99

Автор: Филип Котлър, Хермауан Картаджая, Иуан Сетиуан

Издателство: Локус Пъблишинг

Език: Български

Пол: Жена, Мъж

Брой страници: 222

Вид корица: Мека

Година на издаване: 2019

Националност автор: САЩ

Поредица: Carpe Diem

Размер см: 14 x 20 см.

Новите правила в маркетинга - как да постигаме повече в бързо променящата се среда?

В ръцете си държите така необходимия за маркетинга на следващото поколение пътеводител. Авторите са водещите специалисти от световна величина, с чиято помощ безпрепятствено ще се ориентирате в света на все по-голяма свързаност и променящ се потребителски пейзаж. Целта – да достигнете по-ефективно до повече клиенти. Днес потребителите отделят все по-ограничено време и внимание на вашата марка – освен това на всяка крачка ги пресрещат други възможности. Вие трябва да се отличите, да привлечете вниманието им и да им предоставите посланието, което искат да чуят. Тази книга изучава променящата се пазарна динамика, произтичащите от свързаността парадокси и нарастващото субкултурно разцепление, които ще оформят утрешните потребители. Ще разберете защо Маркетинг 4.0 е задължителен за успеха ви и как да го приложите в своята сфера днес.

Маркетинг 4.0 се възползва от променливото потребителско настроение, за да достигне до повече клиенти и да ги ангажира в далеч по-голяма степен от преди. Използвайте промените, които обезмислят традиционните подходи. Нека те бъдат основата на вашата методология. Тук ще откриете начина и насоките, за да го направите.

  • Запознайте се и приемете новите правила на маркетинга.
  • Отличете се, направете впечатление като различни и създайте “АХА” моменти.
  • Изградете лоялна и влиятелна клиентска база.
  • Разберете кой ще зададе бъдещия потребителски избор.

“Новите” движения в маркетинга не са новост, но опитните специалисти знаят, че сега ситуацията е по-различна. Промениха се не само правилата, промениха се клиентите. Книгата предлага солидна рамка, базирана на визия на потребителите – какви са днес и какви ще бъдат утре. Маркетинг 4.0 ще ви осигури предимството, нужно да достигнете до тях по най-ефективния начин.

* Сроковете за доставка могат да бъдат удължени и по време на кампании, както и в зависимост от наличностите на поръчаните артикули.

Доставка до твой адрес
  • При теб до 3 работни дни
  • Цена за доставка с куриер - 4.90 лв.
  • Безплатна доставка (за поръчка над 49.80 лв.)
Доставка до офис на куриер
  • Цена за доставка до офис - 4.90 лв.
  • По-кратък срок за доставка
Доставка до магазин на Orange Center
  • Доставката до магазин е безплатна

Онлайн магазин orangecenter.bg уверява своите клиенти, че съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, имат правото да се откажат / или заменят получена от тях стока в срок от 14 (четиринадесет) работни дни от датата на получаване на стоката САМО при условие, че продукта е:

- в оригиналният си вид и качествени характеристики, със запазена оригинална опаковка и етикет, като не се счита за повредена опаковката, цялостта на която е била нарушена по начин, единствено позволяващ отделянето й от стоката.

- без следи от употреба (скъсване, надраскване, счупване или други повреди), както и няма други повреди, причинени от неправилна употреба.

Повече информация за връщане и замяна на стока ще намерите тук.

Остави коментар

Не е необходимо да имате създаден профил, за да оставите коментар


За автора

Филип Котлър, Хермауан Картаджая, Иуан Сетиуан

Филип Котлър, Хермауан Картаджая, Иуан Сетиуан

Всички книги на автора

Няма добавена информация