Магазини
Любими
42,00 лв.
Ново

Маркетинг 6.0

В наличност
0%
42,00 лв.

SKU: 9789547834095

Преводач: Мария Стоева

Тегло кг: 0,300

ISBN: 9789547834095

Възраст от: 20

Възраст до: 60

Автор: Иуан Сетиуан, Филип Котлър, Хермауан Картаджая

Издателство: Локус Пъблишинг

Език: Български

Пол: Жена, Мъж

Тема: Бизнес

Брой страници: 320

Вид корица: Мека

Година на издаване: 2025

Националност автор: САЩ

Размер см: 15 х 23 см.

Метамаркетингът е най-новият маркетингов подход, обхващащ набор от стратегии и тактики, чрез който можем да прекрачим границите между физическия и дигиталния свят и да предоставим на потребителите цялостно „потапящо“ изживяване.

Тук създателят на 4-те П в маркетинга, Филип Котлър, ни показва как да използваме новите технологии, за да отговорим на нуждите на потребителите и да повлияем върху развитието на съответния ни сектор и обществото като цяло.

„Маркетинг 6.0" ни подготвя за новата епоха на метамаркетинга и предлага различни способи, чрез които да обединим развитието на технологиите и бизнес моделите с наблюдаваните през последното десетилетие драстични промени в потребителското поведение.

Авторите обясняват кои са градивните елементи на метамаркетинга и разглеждат технологиите и платформите, които поколенията Z и Alpha използват ежедневно.

Как да използваме метавселената и разширената реалност.

Кои са най-често срещаните трудности, заблуди и грешки, с които се сблъскват маркетолозите в стремежа си да вложат всички усилия, за да работят в тази нова по-интерактивна и „поглъщаща“ среда.

„Маркетинг 6.0" засяга подробно темите за устойчивостта и модерните технологии, които съвременните компании трябва да познават, за да бъдат адекватни в днешните динамични времена.

„Маркетинг 6.0" е незаменимият помощник на новото поколение маркетолози, рекламисти, създатели на съдържание и други специалисти в подобни области.

„Целта на маркетинга чрез „потапящи“ преживявания (immersive marketing) е да убеди потребителя, че самият той е участник в дадена история. В хода на този процес се смесват реални и илюзорни стимули, за да формират нов вид реалност. „Маркетинг 6.0" ни въвежда във футуристичния свят на маркетинга. Книгата действително е много поучителна и подтиква към размисъл.“

 Херман Саймън, основател и председател на Simon-Kucher

„Завладяващите виртуални светове се развиват с шеметна бързина. Съществуващите модели вече няма да работят в тези нови реалности. „Маркетинг 6.0" е най-доброто ръководство за всички маркетолози, които се стремят да поемат към бъдещето.“

Роб Уолкот, съосновател и председател на TWIN Global

* Сроковете за доставка могат да бъдат удължени и по време на кампании, както и в зависимост от наличностите на поръчаните артикули.

Доставка до твой адрес
  • При теб до 3 работни дни
  • Цена за доставка с куриер - 4.90 лв.
  • Безплатна доставка (за поръчка над 49.80 лв.)
Доставка до офис на куриер
  • Цена за доставка до офис - 4.90 лв.
  • По-кратък срок за доставка
Доставка до магазин на Orange Center
  • Доставката до магазин е безплатна

Онлайн магазин orangecenter.bg уверява своите клиенти, че съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, имат правото да се откажат / или заменят получена от тях стока в срок от 14 (четиринадесет) работни дни от датата на получаване на стоката САМО при условие, че продукта е:

- в оригиналният си вид и качествени характеристики, със запазена оригинална опаковка и етикет, като не се счита за повредена опаковката, цялостта на която е била нарушена по начин, единствено позволяващ отделянето й от стоката.

- без следи от употреба (скъсване, надраскване, счупване или други повреди), както и няма други повреди, причинени от неправилна употреба.

Повече информация за връщане и замяна на стока ще намерите тук.

Остави коментар

Не е необходимо да имате създаден профил, за да оставите коментар


За автора

Иуан Сетиуан

Няма добавена информация