Магазини
Любими
38,00 лв.
Предстоящо

Маркетинг чрез епично съдържание

Предстояща наличност
0%
38,00 лв.

SKU: 9789547834170

Преводач: Мария Стоева

Тегло кг: 0,300

ISBN: 9789547834170

Възраст от: 30

Възраст до: 60

Автор: Брайън Пайпър, Джо Пулици

Издателство: Локус Пъблишинг

Език: Български

Пол: Жена, Мъж

Тема: Бизнес

Брой страници: 536

Вид корица: Мека

Година на издаване: 2024

Националност автор: САЩ

Размер см: 14 х 21 см.

Без преувеличение - това е учебника по маркетинг чрез съдържание - от „бащата на маркетинга чрез съдържание“, който ни запознава с актуалните методи и инструменти, включително концепцията за Web3.
Авторите представят най-новите методи и инструменти за привличане на клиенти, като създавате съдържание, с което те наистина искат да се ангажират. Те ви напътстват в процеса по създаване на истории, които информират, забавляват и деликатно подтикват потребителите към действие, без излишна агресивност.

Освен че разглеждат всички важни платформи, и представят новата екосистема, наречена „икономика на създателите“, авторите посочват как да актуализирате съществуващо съдържание и да създавате ново, за да постигате стратегическите си цели и побеждавате конкурентите си.
Подходящото съдържание, разпространено адекватно и навременно, е най-сигурният начин да завладеете потребителите. Това е пътят към позициониране на компанията ви като лидер, на когото клиентите се доверяват.

Тук ще откриете всичко необходимо, за да:
• определите нишата, в която да създавате съдържание, да привлечете и задържите клиентите си;
• откриете и формулирате своя мисия за създаване на съдържание;
• научите как да използвате социалните мрежи и имейл каналите, за да увеличите аудиторията си;
• измервате ефективността на съдържанието и увеличите бюджета за маркетинг чрез съдържание.

С подробни практически казуси, илюстиращи как водещи компании използват съдържание, за да стимулират епични продажби, авторите ви предлагат всички необходими инструменти, за да започнете да създавате и разпространявате съдържание, което непосредствено ще увеличи продажбите ви.

ЗАПОЧНЕТЕ ВАШЕТО ЕПИЧНО ПЪТЕШЕСТВИЕ СЕГА!

„Има причина, поради която някои от най-добрите компании в света използват маркетинг чрез съдържание като основен компонент за растежа си. Той им гарантира дългосрочен ефект. Изчерпателно ръководство за добър маркетинг чрез съдържание - и превръщането му в ЕПИЧЕН."Дхармеш Шах, главен технически директор и съосновател на HubSpot

„Интелигентно, ясно и всеобхватно. Невъзможно е да пропуснем монументалния принос на Пулици и Пайпър към облика на съвременния маркетинг. Това е книгата, която всеки създател на съдържание трябва да прочете. А след това да прочете отново."

Андрю Дейвис, международен лектор и бизнес автор

„Компании, които информират, образоват и забавляват, вместо да прекъсват дейностите на потребителя и да му продават, привличат заинтересована аудитория и разрастват бизнеса си! Джо и Брайън ви показват как да прилагате идеите на маркетинга чрез съдържание, за да можете и вие да спечелите ревностни поддръжници."

Дейвид Миърман Скот

„Първокласен наръчник за стратегиите, дейностите и успеха на маркетинга чрез съдържание. Всеки бизнес се нуждае от него – следователно всеки предприемач се нуждае от това издание."

Джей Байер

* Сроковете за доставка могат да бъдат удължени и по време на кампании, както и в зависимост от наличностите на поръчаните артикули.

Доставка до твой адрес
  • При теб до 3 работни дни
  • Цена за доставка с куриер - 4.90 лв.
  • Безплатна доставка (за поръчка над 49.80 лв.)
Доставка до офис на куриер
  • Цена за доставка до офис - 4.90 лв.
  • По-кратък срок за доставка
Доставка до магазин на Orange Center
  • Доставката до магазин е безплатна

Онлайн магазин orangecenter.bg уверява своите клиенти, че съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, имат правото да се откажат / или заменят получена от тях стока в срок от 14 (четиринадесет) работни дни от датата на получаване на стоката САМО при условие, че продукта е:

- в оригиналният си вид и качествени характеристики, със запазена оригинална опаковка и етикет, като не се счита за повредена опаковката, цялостта на която е била нарушена по начин, единствено позволяващ отделянето й от стоката.

- без следи от употреба (скъсване, надраскване, счупване или други повреди), както и няма други повреди, причинени от неправилна употреба.

Повече информация за връщане и замяна на стока ще намерите тук.

Остави коментар

Не е необходимо да имате създаден профил, за да оставите коментар


За автора

Брайън Пайпър

Няма добавена информация