SKU: 9789547833333
Преводач: Кирил Грозев
ISBN: 9789547833333
Автор: Сет Годин
Издателство: Локус Пъблишинг
Език: Български
Брой страници: 320
Вид корица: Мека
Година на издаване: 2022
Националност автор: САЩ
Поредица: Carpe Diem
Размер см: 14 х 20 см.
Да превърнем непознатите в приятели, а приятелите в клиенти.
Превърналата се вече в бизнес класика “Маркетинг на позволението” е сред Топ 100 на Amazon, както и на класацията на New York Times; обявена е за най-добра бизнес книга от Fortune.
Читателите, които искат да разберат начините, по които се осъществява конкуренцията в интерактивния свят на интернет сайтовете и средствата за автоматизирани продажби, нека останат с нас. Ако искате да избегнете заложения от електронната търговия капан, значи тази книга е точно за вас. Ако само искате да вникнете по-добре във видовете маркетингови взаимоотношения във века на интерактивността, продължавайте да четете.
Маркетингът на позволението е концепция, която дава възможност на маркетинг специалистите да оформят своето послание така, че потребителите с удоволствие да го възприемат.
Телевизионни реклами прекъсват любимото ни предаване, агенти на фирми не се колебаят да ни безпокоят, т.е. формите на традиционния начин на рекламиране се базират на идеята да откъснат вниманието ни от това, което правим в момента. Сет Годин нарича този подход маркетинг на прекъсването и твърди, че той отдавна не води до адекватни резултати.
Вместо да безпокоят потенциалните си клиенти, като прекъсват най-ценната им стока – тяхното време, – привържениците на маркетинга на позволението мотивират потребителите да приемат посланията им доброволно. Годин представя съвсем различен подход към рекламирането на стоки и услуги. Като осъществява контакт само с онези, които са проявили интерес и желание да получат повече информация за съответната стока, маркетингът на позволението помага на компаниите да установят дългосрочни взаимоотношения с клиентите си, да изградят доверие, да бъдат осведомени за търговската марка и чувствително да увеличат шансовете за продажба.
* Сроковете за доставка могат да бъдат удължени и по време на кампании, както и в зависимост от наличностите на поръчаните артикули.
Онлайн магазин orangecenter.bg уверява своите клиенти, че съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, имат правото да се откажат / или заменят получена от тях стока в срок от 14 (четиринадесет) работни дни от датата на получаване на стоката САМО при условие, че продукта е:
- в оригиналният си вид и качествени характеристики, със запазена оригинална опаковка и етикет, като не се счита за повредена опаковката, цялостта на която е била нарушена по начин, единствено позволяващ отделянето й от стоката.
- без следи от употреба (скъсване, надраскване, счупване или други повреди), както и няма други повреди, причинени от неправилна употреба.
Повече информация за връщане и замяна на стока ще намерите тук.
The information below is required for social login
Създавайки профил получаваш
Лесен и удобен начин да пазаруваш от Orange и проследяваш история на покупките си
Необходимо е да активираш регистрацията си.
Изпратихме имейл на с линк за активация. Последвай линка, за да активираш профила си в следващите 24 часа. Имейлът би трябвало да пристигне до 1 минута.
Ако не откриваш имейл от нас, потърси го в спам директорията или провери дали посоченият имейл адрес е изписан правилно. Ако това не помогне, свържи се с нас на [email protected] 0700 20 866
Създавайки профил се присъединяваш към програмата My Orange и се съгласяваш с Правилата и условията на Ориндж Интернешънъл АД.