Поради високата натовареност на куриерските фирми през декември, е възможно стандартният срок за доставка да бъде удължен. Поради високата натовареност през декември, е възможно стандартният срок за доставка да бъде удължен.
Магазини
Любими

Общи условия

Настоящият Документ представлява общите условия или условията на ползване на orangecenter.bg и мобилното приложение Orange Gifts, които уреждат правилата за използването на orangecenter.bg и мобилното приложение Orange Gifts, включително сключването на договор за покупко-продажба с Продавача.

Необходимо е да се запознаете с настоящите Общи условия, като преди да направите поръчка или да създадете потребителски акаунт в Онлайн магазин Ориндж, е необходимо да ги приемете. Без приемане на Общите условия няма да можете да поръчвате и придобивате стоки от Онлайн магазин Ориндж или да ползвате другите услуги там. С приемането на Общите условия вие се съгласявате да бъдете обвързани от всички правила, изложени в тях. 

Ако не желаете да бъдете обвързани от тези Общи условия, не трябва да използвате Онлайн Магазин Ориндж.

Онлайн магазин Ориндж запазва правото си да обновява Общите условия. Вашето използване на Онлайн Магазин Ориндж ще се счита за приемане на Общите условия, съществуващи към този момент.

1. Дефиниции

1.1. „Вие/Вас“ означава Вие, потребителят  или посетителят на Онлайн магазин Ориндж като „Вас“ и „Вашият“ ще се тълкува съответно.

1.2. „Ние/Нас” означава Ориндж Интернешънъл АД, ЕИК 205507041..:, адрес: гр. София, р-н Средец, пл. „П.Р. Славейков” № 10, като „Нашият“ ще се тълкува съответно.

1.3.„Онлайн магазин Ориндж“ означава уебсайта www.orangecenter.bg, неговата мобилна версия и/или мобилното приложение Orange Gifts – общо всички изброени, а когато контекстът налага по подразбиране, и само някое от тях поотделно. 

1.4.„Потребителска информация“ означава личните данни, които можете да ни предоставите чрез Онлайн магазин Ориндж.

1.5.„Потребители“ означава потребителите на Онлайн магазин Ориндж колективно и/или индивидуално според контекста.

1.6. Общи условия – настоящите Общи условия, които Вие приемате и които могат да бъдат променяни от време на време едностранно от нас.

1.7. „Стоки“ – всички стоки, които се предлагат в Онлайн магазин Ориндж 

1.8. „Трето лице“ означава лице, различно от Нас или Вас дори и ако представлява някого от Нас или Вас.

2. Допустима употреба

Вие се съгласявате, че всяко използване от Ваша страна на Онлайн магазин Ориндж ще бъде в съответствие със следните условия:

2.1. Вие не трябва да копирате, изтегляте, възпроизвеждате, публикувате, излъчвате, предавате по какъвто и да е начин какъвто и да е материал на Онлайн магазин Ориндж, освен ако това е строго необходимо за Ваша лична некомерсиална домашна употреба.

2.2. Вие не трябва да извършвате действия, с които засягате оперативността и/или сигурността на Онлайн Магазин Ориндж и/или причинявате неоправдано неудобство, обида или смущения на нашия персонал. Вие не трябва да качвате, публикувате или по друг начин да предавате информация или софтуер, съдържащи вирус, червей, троянски кон или друг увреждащ или разрушителен компонент. 

2.3. Вие не трябва да заобикаляте или избягвате действието на забрани или спирания (включително и перманентни) на Вашия акаунт или по друг начин да пренебрегвате указания от Администратора/ите (както е дефинирано в т. 2.5. по-долу).

2.4. Вие се съгласявате да не използвате Онлайн Магазин Ориндж (или част от него):

(a) за да изисквате лична информация, имейл адреси, информация за контакт, пароли или друга лична информация.

(b) за да привличате участие в публична дискусия, дебат, коментар или дейност извън Онлайн Магазин Ориндж;

(c) за да предоставяте невярна или подвеждаща информация за Вас или за създаване фалшива самоличност или за използване или опит за използване на акаунт или самоличност на трето лице (включително за целите на достъп до функционалността на потребителски акаунт – вижте Раздел 6).

(d) за да публикувате или предавате или по друг начин да предоставяте на Онлайн Магазин Ориндж клеветнически, заплашителни, нецензурни, вредни, порнографски или други незаконни материали или материали, които биха нарушили по някакъв начин нашите права или тези на трети лица (включително интелектуални права на собственост, права на поверителност или права на неприкосновеност на личния живот) или причиняват неимуществени вреди.

2.5. За да управляваме ефективно Онлайн Магазин Ориндж, ние можем да посочим служител/и или други, които да действат като администратор/и на Онлайн Магазин Ориндж („Администратор/и”). Вие се съгласявате, че този/тези Администратор/и са единствените наши представители, които са упълномощени да управляват Онлайн Магазин Ориндж.

2.6. Вие не трябва да осъществявате достъп до Онлайн Магазин Ориндж чрез всякакви автоматизирани средства или по друг начин с цел извличане или друго получаване на материал/и от сайта Онлайн Магазин Ориндж за използването впоследствие в уебсайт или приложение на трето лице.

3. Уебсайтове на трети лица

Вие потвърждавате и се съгласявате, че ние не носим отговорност за съдържанието на уебсайтове и/или материали на трети лица, до които имате достъп чрез Онлайн Магазин Ориндж (чрез „линкове“, „хиперлинкове“ или друга връзка). Ние не одобряваме и не носим отговорност за съдържание, реклама, продукти и/или услуги, достъпни от такива уебсайтове.

4. Интелектуална собственост

Всички авторски права, търговски марки, което включва и търговската марка „Orange“ и всички други права на интелектуална собственост върху материали или съдържание, предоставени като част от Онлайн Магазин Ориндж, остават наша собственост по всяко време. Вие имате право да използвате такива материали или съдържание само с изрично писмено разрешение от нас. Вие не трябва да подпомагате или улеснявате трети лица да копират, възпроизвеждат, предават, разпространяват, използват по търговски начин или създават производни произведения на такъв материал или съдържание. Ако научите за такова разпространение или търговска експлоатация, Вие се съгласявате да ни уведомите незабавно.

5. Безопасност

Ние имаме постоянен ангажимент да гарантираме, че Вие ще можете да използвате Онлайн Магазин Ориндж в съответствие с приложимото законодателство на ЕС.

6. Прекратяване

6.1. Ние си запазваме правото незабавно да прекратим използването на Онлайн Магазин Ориндж от Вас и да изтрием перманентно Вашия потребителски акаунт, ако Вие нарушите или ние имаме основателни причини да смятаме, че има вероятност да нарушите тези Общи условия или по друг начин се ангажирате с поведение, което по наша или на Администратора/ите свободна преценка е неприемливо или ако има други основателни по наше мнение причини (например основателно съмнение, че е налице манипулация - многократни регистрации на различни акаунти, извършвани от едно и също място и др.). Ако ние или Администратора/ите сме изтрили акаунта Ви и/или сме прекратили участието Ви в една или повече услуги, Вие нямате право да регистрирате нов потребителски акаунт без наше изрично съгласие. 

6.2. Вие можете във всеки един момент да изтриете своя потребителски акаунт в Онлайн Магазин Ориндж - ако направите това, Вашите лични данни ще бъдат анонимизирани в рамките на 24 часа. Ако сте направили покупка през акаунта си в Онлайн Магазин Ориндж, поради законови задължения, които възникват за нас, данните за тази покупка ще бъдат съхранявани в продължение на десет години. Срокът за съхранение на личните данни започва да тече на 1 януари на календарната година,  следваща годината на покупката и изтича десет години по-късно. След изтичане на този срок Вашите данни ще бъдат изтрити по надлежния ред, определен от закона. 

6.3. Изтриването на Вашия потребителски акаунт означава невъзможност за ползване и на определени услуги, които иначе са Ви били достъпни чрез Вашия акаунт, включително и допълнителни услуги. Това означава например, че повече няма да можете да използвате приложението Orange Gifts и всички индивидуални оферти за отстъпка към Вас ще бъдат анулирани.

7. Регистрирани потребители

7.1. Регистрация. 

За да се регистрирате като потребител на Онлайн магазин Ориндж, Вие трябва да приемете нашите Общи условия и да си създадете потребителски акаунт в www.orangecenter.bg или в мобилното приложение Orange Gifts, при което ще е необходимо да ни предоставите част от Вашите лични данни.

7.2. Потребителско име и парола. 

Всеки регистриран потребител носи отговорност за сигурността и правилното използване на своето потребителско име и парола и не трябва да ги разкрива на трета страна (независимо дали директно, чрез уебсайт или интерфейс на приложение или по друг начин). Отговорност на всеки регистриран потребител е да промени паролата си незабавно, ако смята, че е била компрометирана. Препоръчително е да я променяте често дори ако не считате, че е компрометирана.

7.3. Проверка. 

Ние имаме право да проверим достоверността на всяко едно от обявените от Вас по време на регистрацията обстоятелства и лични данни.

7.4. Прекратяване или спиране. 

Можем да спрем или прекратим регистрацията на Вашия потребителски акаунт, ако настоящите Общи условия са нарушени от Вас, по-специално Параграф 2 по-горе (Допустима употреба).

8. Програма за лоялност My Orange 

След като регистрирате акаунта си в Онлайн магазин Ориндж, Вие ще бъдете включени автоматично и можете да ползвате предимствата на нашата Програма за лоялност My Orange, която е създадена за отделни, регистрирани с имената си, физически лица – повече подробности за тази програма ще откриете тук.  

9. Лични данни

Вие се съгласявате, че ние имаме право да събираме, съхраняваме и обработваме данни за поведението Ви като потребител при използването на Онлайн магазин Ориндж. Ние се ангажираме да гарантираме сигурността на събраните от нас Ваши лични данни, като прилагаме подходящи технически и организационни мерки, както и като спазваме приложимото в тази насока европейско законодателство. 

За повече информация по отношение на защитата на личните Ви данни вижте нашата Политика за поверителност

10. Маркетинг

Докато сте регистриран потребител на Онлайн магазин Ориндж, Вие се съгласявате, че ние можем да Ви изпращаме съобщения, посредством различни канали за електронни съобщения (e-mail / SMS / mobile push / webpush и пр.), които съобщения съдържат обща и тематична информация, информация относно подобни стоки или стоки, допълващи закупените от Вас стоки, информация относно оферти и промоции, информация относно стоки, за които сте проявили интерес към закупуването им, както и можем да Ви представяме персонализирани препоръки във Вашия акаунт. За да Ви предоставим информация, която представлява интерес за Вас, ние можем да използваме определени данни относно вашето поведение на потребител в Онлайн магазин Ориндж (например, разгледани продукти / продукти, добавени към списъка с желани продукти / закупени продукти). Можете да оттеглите своето съгласие да Ви изпращаме маркетингови съобщения по всяко време, като:

  • промените настройките във вашия потребителски акаунт в Онлайн магазин Ориндж; 
  • използвате връзката „Отпиши се“ в съобщенията, които получавате от нас; 
  • като се свържете с нас, използвайки данните за контакт по-горе.

11. Поръчка

11.1. Можете да подадете поръчка, като влезете във вече създадения от Вас потребителски акаунт в Онлайн магазин Ориндж или като създадете такъв – това значително съкращава процеса на подаване на следващите поръчки 

11.2. За изпълнение на подадената поръчка е необходимо да посочите определени данни. Тези данни са отбелязани във формуляра за поръчка като необходими за попълване. Без посочване на тези данни ние няма да сме в състояние да изпълним поръчката Ви и да издадем фактура.

11.3. За да направите поръчка, Вие трябва да изберете стоките, които искате да поръчате, и да ги добавите в количката си, като използвате бутона ,,Добави в количка“ или ,,Купи”. В количката можете да прегледате поръчката си и да премахнете всеки артикул, за който сте променили мнението си, преди да преминете към плащането. Когато направите поръчката си, като кликнете върху бутона „Завърши поръчката“, Вие правите обвързваща Ви оферта до нас за закупуване на стоките в количката. В зависимост от избрания от Вас начин на плащане може да са необходими допълнителни стъпки за финализиране на плащането. При необходимост може да се свържете с нас по един от начините описани тук, за да Ви предоставим допълнителна информация по този въпрос.

11.4. След като направите поръчката, ще получите потвърждение на Вашата поръчка на имейл адрес, който Вие сте ни посочили. Направената от Вас поръчка не представлява обвързващ договор, докато изпълнението на същата не бъде потвърдено от нас. Договорът за покупко-продажба от разстояние се смята за сключен към момента на получаването от Вас на електронната Ви поща уведомление, че Стоката от Поръчката е готова за изпращане или Услугата може да бъде предоставена. Такова съобщение съдържа уведомление, че стоката може да бъде получена от избрания от Вас физически обект Orange или че допълнително ще бъдете уведомен/а от куриер за точната дата на доставка. Имейлът за потвърждение на доставката представлява сключването на валиден договор за покупко-продажба между нас и Вас. Преди да получите съобщението за потвърждение Вие можете по всяко време да анулирате поръчката си - достатъчно е да се свържете с нашия Отдел за обслужване на клиенти, което може да направите по един от начините, описани тук. Ако решите да анулирате подадената поръчка, ние ще Ви изпратим имейл съобщение, потвърждаващо анулиране на поръчката.

11.5. Ако поради някаква причина не можем да изпълним Вашата поръчка, ще Ви уведомим при първа възможност - обичайно преди да одобрим поръчката Ви и да Ви изпратим потвърждението за доставка. Запазваме си правото да не одобрим поръчката Ви поради каквито и да е правни или търговски причини. Например това може да се случи, ако количеството, което сте поръчали надвишава налични артикули от поръчаната от Вас стока, или в случай че подозираме, че стоките се поръчват от Вас с цел препродажба.

11.6. Ако вече сме получили плащане от Вас за поръчка, която не е одобрена от нас или поръчката е междувременно анулирана от Вас, ще се опитаме да възстановим съответната платена сума, като използваме същия метод, който сте използвали за извършване на плащането. Ако поради някаква причини е необходимо друго уреждане на случая, ще Ви уведомим и ще Ви помолим да се свържете с нас по един от начините, описани тук, където служител от нашия отдел за Обслужване на клиенти, ще извърши необходимото, за да бъде уредено възстановяването на платената от Вас сума. 

12. Доставка

12.1. Преди да направите поръчката си, ще бъдете информирани за наличните варианти за доставка, както и очакваното време за доставка след одобрението на поръчката Ви и цената за всеки вариант. Можете да намерите повече информация за това тук

12.2. Въпреки че правим всичко възможно, за да доставим стоката в рамките на посочения от нас срок, понякога доставката може да отнеме повече време поради неочаквани събития или по време на празници, когато има увеличено количество покупки в Онлайн магазин Ориндж. Свържете се с нас по един от начините, описани тук, ако поръчката Ви не пристигне в посочения срок на доставка

12.3. Разходите за доставка се показват на стъпката за избор на метод за доставка, където са представени наличните опции. Повече информация можете да намерите и тук.
12.4. Подробна информация за начините и сроковете на доставка можете да откриете на страницата ни Цени и срокове на доставка.

13. Цени и промоционални условия

13.1. Цените, показани в Онлайн магазин Ориндж, включват дължимия по закон данък добавена стойност, но не включват разходите за доставка. При прегледа на плащането ще Ви бъде показана общата цена на покупката Ви, включително таксата за доставка.

13.2. Цените в Онлайн магазин Ориндж могат да се различават от цените в нашите физически магазини.

13.3. В определени периоди можем да предлагаме промоции, кодове за отстъпки, подаръци и други оферти. Такива оферти са валидни само за периода, посочен в тези оферти и при условията, пряко свързани с тях. Офертите не могат да се комбинират с други отстъпки, освен ако изрично не е посочено друго в Онлайн магазин Ориндж. 


14. Плащане 

Можете да заплатите поръчаните от Вас стоки по различни начини, както е посочено по-долу. В зависимост от избрания от Вас начин на плащане могат да възникнат допълнителни разходи и да се прилагат допълнителни условия. 



Кредитна карта или дебитна карта

Можете да въведете данните си за плащане в момента на извършване на поръчката, като използвате валидна кредитна или дебитна карта (VISA или Mastercard). 

За идентифицирането Ви като картодържател платежният сървър за електронна търговия на обслужващата ни банка поддържа схемите за верификация на международните картови организации – Verified by VISA и MasterCard SecureCode. Ние си запазваме правото да проверим валидността на Вашата карта, нейния кредитен статус по отношение на стойността на поръчката и дали данните за Вас като купувач са верни. Възможно е да откажем поръчка в зависимост от резултата от тази проверка.

„Ориндж интернешънъл“ АД не съхранява картови данни на своите клиенти, пазарували онлайн и платили посредством дебитна или кредитна карта, нито данните на запазените в профила Ви карти. Въведената информация се токенизира и съхранява от лицензиран доставчик на платежни услуги.

Мобилен портфейл

Можете да изберете Apple Pay или Google Pay в зависимост от Вашето устройство и предпочитания. Ние си запазваме правото да проверим валидността на Вашата карта, свързана със съответния мобилен портфейл и нейния кредитен статус по отношение на стойността на поръчката и дали данните за Вас като купувач са верни. Възможно е да откажем поръчка в зависимост от резултата от тази проверка.

Подаръчен ваучер

Можете да изберете да платите цялата или част от поръчката си с нашия подаръчен ваучер Orange. Прочетете повече за подаръчните ни ваучери тук.

Наложен платеж (Пощенски паричен превод)

Можете да изберете да платите с наложен платеж при получаване на поръчаните от Вас стоки чрез доставка по куриер

На каса 

Избирайки да ползвате функцията Click and collect (Поръчай онлайн, вземи от магазин), имате възможност да заплатите дължимата сума по направената онлайн поръчка в момента на получаване на каса в книжарница Orange. Можете да изберете да заплатите дължимата сума в брой, с кредитна карта или с подаръчен ваучер.

Банков превод

Можете да извършите плащане по банков път на дължима сума по направена поръчка, като доставка се извършва САМО след потвърждение за банков превод на дължимата към поръчката сума.

Повече за метода на плащане може да прочетете тук.

В случай че изберете да направите плащане онлайн, то Вашата поръчка ще бъде анулирана, ако:

  1. i) данните за контакт са толкова неточни, че това възпрепятства доставка или контакт с Вас за потвърждение на данните; 
  2. ii) Вашето плащане за поръчката не постъпи по нашите сметки в срок до пет работни дни.

Подробно разяснение за начините на плащане можете да откриете тук



15. Електронна фактура

Към подадените поръчки ние издаваме електронна поименна данъчна фактура, в която се отразяват и закупените от Вас стоки. Такава фактура ще получите на имейла, посочен от Вас при подаване на поръчката. С приемане на тези Общи условия Вие приемате изпращане на електронната данъчна фактура по посочения от Вас имейл.

16. Връщане

16.1. Съгласно законодателството на ЕС за защита на потребителите Вие имате право да се откажете от извършената покупка на стоки от Онлайн магазин Ориндж, на цялата си покупка или от част от нея, без да посочвате причина за това в рамките на 30 дни от деня, в който сте получили стоките от поръчката си. Вие упражнявате това право на отказ от договора си с нас, като ни върнете стоките, които не желаете да придобиете въз основа на този договор. 

След постъпване на заявка за връщане, включваща номер на поръчка и потвърждение на предпочитан адрес и дата за посещение от куриер, ще бъде генерирана заявка за такова посещение и следва да предадете стоката, заявена за връщане. 

16.2. Вие можете да върнете само стоки, закупени в Онлайн магазин Ориндж - не можете да включите в пратката за връщане стоки, закупени в нашите физически магазини. 

16.3. Ако решите да върнете цялата си поръчка, ще Ви възстановим платената от Вас сума, която е получена от нас и покрива стойността на поръчката, но не включва разходите за доставка. 

16.4. При желание да бъде върната част от онлайн поръчка, която е направена по време на активност и / или е част от промоционален пакет (тип вземи 3, плати 2; нарастващи отстъпки при достигане на сума; или други), се счита, че Вие се отказвате от условията на промоцията. Към  Вас се възстановява разликата между платената цена и стойността на задържания артикул на редовна цена без приложени отстъпки.

16.5.  Ще възстановим платените от Вас суми, като се опитаме да използваме същия начин на плащане, който е използван от Вас за извършване на плащането към нас, във възможно най-кратък срок и най-късно в рамките на 14 дни, след като получим доказателство, че сте изпратили стоките обратно. Ако не сте получили възстановяването на сумата в рамките на 14 дни, моля, свържете се с нас по един от начините, описани тук, за да Ви съдействаме.

16.5. Ще Ви възстановим цялата сума за всяка върната от Вас стока, при условие че тя е върната в същото състояние, в което е била при получаването си. 

16.6. Запазваме правото си да откажем приемането на върната стока, в случай че тя е с нарушен търговски вид. За повече информация относно връщането, кликнете тук.

17. Рекламации

17.1. Съгласно приложимото законодателство за защита на потребителите всички стоки, които Ви продаваме трябва да бъдат без дефекти. Ако откриете дефект/и в поръчани от Вас и доставени от нас стоки, уведомете ни, като ни изпратите стоките обратно без забавяне. 

17.2. В случай че сме Ви доставили стока с дефект/и Вие може да направите рекламация, като поискате съответната стока („Рекламационната стока“) да бъде приведена в съответствие с договора за покупко-продажба между Нас и Вас („Договорът“) чрез замяна с такава без дефекти или същата да бъде поправена за наша сметка.  

17.3. Ако избраният от Вас начин за привеждане на Рекламационната стока в съответствие с Договора е невъзможен или изисква от нас прекомерни разноски, ние имаме право да извършим замяна на Рекламационната стока вместо исканото от Вас поправяне или да извършим поправяне на Рекламационната стока вместо исканата от Вас замяна. Ако както поправянето, така и замяната са невъзможни или изискват от нас прекомерни разноски, можем да се откажем от привеждане на Рекламационната стока в съответствие с Договора по избрания от Вас начин, като тогава Вие ще имате правото на отказ от договора или на намаляване на платената от Вас цена. Вие може да искате намаляване на цената или да се откажете от Договора и ако ние сме се опитали да приведем Рекламационната стока в съответствие с Договора чрез замяна или поправяне, но не сме успели. Вие нямате право да се откажете от Договора, ако несъответствието на Рекламационната стока с Договора не е съществено. При неуважение на рекламацията ние ще Ви върнем стоката обратно, заедно със становище относно това защо отхвърляме рекламацията Ви.

17.4. При приемане на пратката обърнете внимание дали не е повредена. Ако установите повреда на пратката, поискайте от превозвача или от лицето, предаващо Ви Стоката в пункта на приемане, да състави протокол за повреда на пратката като този протокол следва да ни бъде предаден заедно с рекламацията Ви.

17.5. Във всички случаи, когато се съмнявате, че някоя от получените от Вас стоки е с дефекти или не знаете как да постъпите в такава ситуация, можете да се свържете по един от начините, описани тук.

18. Нашата отговорност

18.1. Съдържанието на Онлайн магазин Ориндж е създадено от нас добросъвестно. Ние полагаме всички разумни усилия, за да гарантираме, че информацията, която се съдържа текущо в Онлайн магазин Ориндж, е точна, пълна и актуална. Въпреки нашите усилия, понякога e възможно това да не е така, но ние все пак няма да сме отговорни пред Вас, ако Вие по някакъв начин сте разбрали или е трябвало да разберете или разумно би следвало да предположите, че информацията, която сте открили в Онлайн магазин Ориндж има недостатък.

18.2. Ние полагаме всички необходими ежедневни и непрекъснати усилия в поддръжката на Онлайн магазин Ориндж, но не можем да гарантираме непрекъснатия достъп до него.

18.3. Ние полагаме също така всички разумни усилия да покажем адекватно нашите стоки в Онлайн магазин Ориндж, включително техния състав, размер и цветове, но ние не можем да гарантираме, че екраните на Вашия компютър или телефон ще Ви покажат вярно всички характеристики на нашите стоки.

18.4. Ние не носим отговорност във връзка с използването на Онлайн магазин Ориндж и услугите, които се предлагат там, когато това използване не кореспондира с настоящите Общи условия. Ние не носим отговорност и за вреди, причинени от грешка в софтуера на Онлайн магазин Ориндж. Това важи и за всякакви преки вреди и/или пропуснати ползи във връзка с използването на Онлайн магазин Ориндж.

18.5. Изключването на отговорността за нас няма да се прилага, когато причината за вредата е нарушение/неизпълнение на наши задължения по отношение на Вас поради умисъл и/или груба небрежност, проявени включително и от страна на лице, на което ние сме възложили извършването на определени действия. В такива нежелани от нас случаи, отговорността ни ще е ограничена до размера на средствата, които ние сме получили от Вас.  

19. Непреодолима сила 

Ако настъпи събитие, което е извън нашия контрол и не сме в състояние разумно да го преодолеем или да предвидим, това събитие ще ни освободи от задължението да изпълним договора си с Вас. Такова събитие може да включва правителствено действие или бездействие, ново законодателство, война или опасност от война, сериозни нарушения на обществения ред, саботаж, екстремни метеорологични условия, пожар, експлозия, пандемия, епидемия, природни бедствия. Ако настъпи някое от тези събития, ние не сме длъжни да Ви компенсираме за каквито и да било вреди. 

20. Оплаквания и разрешаване на спорове

20.1. Ако имате оплакване по отношение на някои от нашите стоки или услуги, уведомете ни, като се свържете с отдел ,,Обслужване на клиенти‘‘ тук. Нашата политика е винаги да се опитваме да разрешаваме споровете по приемлив за клиентите ни начин.

20.2. Ако имате някакъв проблем със стока, която сте закупили от Онлайн магазин Ориндж и не сте могли да решите спора с нас, тогава можете да подадете жалба до платформата на ЕС за онлайн решаване на спорове („ODR платформата“). ODR платформата предлага на потребителите и търговците в рамките на ЕС възможността да направят опит и да постигнат извънсъдебно уреждане на жалбите, произтичащи от онлайн покупки. Тази платформа за еднократно въвеждане на жалби е лесен и интерактивен уебсайт, който е безплатен и достъпен на всички официални езици на ЕС. Използвайки ODR платформата, потребителят и търговецът могат да намерят съответния орган за решаване на спора и след това да преминат през процеса за намиране на решение на жалбата на потребителя. ODR платформата е достъпна тук.

20.3. Потребителите в България имат възможността също така да подадат жалба срещу нас пред Комисия за защита на потребителите на следния електронен адрес: 

https://kzp.bg/elektronna-forma-za-podavane-na-zhalba-signal?fbclid=IwAR1mPO-FLAU8DCu8Cb2LifRYCpjJSJY1ZOaqVW43MXN338tYcstja0CoegU 

или на физически адрес: гр. София 1000, ул. „Врабча“ № 1, ет. 3, 4 и 5.

21. Промени 

21.1. Ние си запазваме право да променяме едностранно и по всяко време функциите на https://www.orangecenter.bg/, на Orange Gifts и My Orange,  както и съдържанието на настоящите Общи условия („Промените“) поради изменение на приложимите закони или съдебна практика, изменение в нашата търговска политика, несъответствие на съотношението цена-услуга, целесъобразност на предлаганите услуги и др. причини. Ние може да предлагаме по всяко време отделни нови или модифицирани функции/услуги, да ги отлагаме във времето или да прекратяваме съществуващите. 

21.2. Ние може също така да закрием програмата за лоялност My Orange.

Ако Вие не сте съгласни с Промените, имате право да постъпите по следния начин: а) да изтриете своя потребителски акаунт в Онлайн магазин Ориндж, като използвате настройките там, както и б) да изпратите писмено искане за изтриване на личните Ви данни до [email protected]. В случай на получено искане, акаунтът Ви ще бъде изтрит в рамките на 30 (тридесет) календарни дни, с което договорните Ви отношения с нас ще се считат за прекратени.  С изтриването на акаунта достъпът Ви до услуги, за предоставянето на които се изисква наличието на акаунт се прекратява автоматично. 

22. Общи

22.1. Недействителност. Ако някой съд или регулатор постанови с окончателен акт, че някоя от разпоредбите на тези Общи условия е незаконосъобразна или по друг начин неприложима, тази разпоредба ще бъде отделена и премахната от тях, а в останалата си част тези Общи условия ще продължат да имат пълна сила и действие.

22.2. Приложимо право. Настоящите Общи условия и Онлайн магазин Ориндж се подчиняват на българското законодателство. 

22.3. Права на трети страни. Тези правила и условия се прилагат между нас и потребителите. Никое друго лице няма право да се възползва от тези Правила и условия.