SKU: 9789545533150
Тегло кг: 0.237
ISBN: 9789545533150
Автор: Венцислав Бондиков
Издателство: Парадокс
Език: Български
Брой страници: 216
Вид корица: Мека
Година на издаване: 2020
Националност автор: България
Размер см: 14 x 21 см.
Теория и практика на Връзки с обществеността.
Монографията „PR КАТО ОБЕКТ НА ПОЗНАНИЕ (към философията на пъблик рилейшънс)“ е посветена изцяло на въпроси, свързани с пъблик рилейшънс. Някои от идеите, разработени в тази книга, авторът е публикувал през годините, а други формулира за първи път, воден от дълбокото убеждение, че на определена степен от своето развитие нито една наука не може да върви напред, ако не направи самата себе си обект на познанието. Подобен процес на преосмисляне е необходимо условие за по-нататъшното развитието на теорията и практиката на PR.
Без да твърди, че е единствено прав в своите теоретични разсъждения по поставените проблеми, авторът защитава схващането, че самото им дефиниране е предпоставка за разчупване на стереотипите, на шаблоните и преминаване от парадигма към полемика.
Проф. д-р Венцеслав Бондиков е дългогодишен преподавател в катедра „Комуникация, връзки с обществеността и реклама“ на Факултета по журналистика и масова комуникация при Софийския университет „Св. Климент Охридски“. Чете лекционни курсове по дисциплините „Методи за изследване на масовата комуникация“, „Маркетинг“ и „Манипулации в комуникацията“. Преподавал е и в Русенски университет „Ангел Кънчев“, Варненски свободен университет, Нов български университет, УниБит. Научните му интереси са в областта на емпиричните социални изследвания, интегрирани маркетингови комуникации и манипулациите в комуникацията. Автор е на монографиите: „Кандидат-студентите пред вратите на университета“ (1994); „Съпоставимост на емпирични изследвания“ (1997); „Новини и сондажи. Представяне на проучвания на общественото мнение в печата“ (в съавторство с проф. д-р Минка Златева) (1999); „Манипулации в комуникацията“ (2007); „Манипулация и социална комуникация“ (2009); „Манипулация и публична комуникация: митове и реалности“ (2011); „Методи за изследване на масовата комуникация. Към методологията на социалните изследвания“ (в съавторство с проф. дфн Борис Чакалов) (2015); „Методи за изследване на комуникацията в Интернет“ (2016). Съставител и научна редакция на сборниците: „Комуникацията в дигиталната епоха“ (2017) и „Комуникация, медии, манипулация“ (2019).
* Сроковете за доставка могат да бъдат удължени и по време на кампании, както и в зависимост от наличностите на поръчаните артикули.
Онлайн магазин orangecenter.bg уверява своите клиенти, че съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, имат правото да се откажат / или заменят получена от тях стока в срок от 14 (четиринадесет) работни дни от датата на получаване на стоката САМО при условие, че продукта е:
- в оригиналният си вид и качествени характеристики, със запазена оригинална опаковка и етикет, като не се счита за повредена опаковката, цялостта на която е била нарушена по начин, единствено позволяващ отделянето й от стоката.
- без следи от употреба (скъсване, надраскване, счупване или други повреди), както и няма други повреди, причинени от неправилна употреба.
Повече информация за връщане и замяна на стока ще намерите тук.
The information below is required for social login
Създавайки профил получаваш
Лесен и удобен начин да пазаруваш от Orange и проследяваш история на покупките си
Необходимо е да активираш регистрацията си.
Изпратихме имейл на с линк за активация. Последвай линка, за да активираш профила си в следващите 24 часа. Имейлът би трябвало да пристигне до 1 минута.
Ако не откриваш имейл от нас, потърси го в спам директорията или провери дали посоченият имейл адрес е изписан правилно. Ако това не помогне, свържи се с нас на [email protected] 0700 20 866
Създавайки профил се присъединяваш към програмата My Orange и се съгласяваш с Правилата и условията на Ориндж Интернешънъл АД.