SKU: 9789543270484
Преводач: Георги Ковачев
Тегло кг: 0.482
ISBN: 9789543270484
Автор: Теодор Левит
Издателство: Класика и стил
Език: Български
Брой страници: 268
Вид корица: Твърда
Година на издаване: 2008
Националност автор: САЩ
Размер см: 15 x 22 см.
Теодор Х. Левит, заслужил професор по бизнес администрация, е някогашен председател на секцията по маркетинг в Harvard Business School и предишен редактор в Harvard Business Review.
Левит е автор на многобройни статии и книги на икономически, политически, управленски и маркетингови теми. Той е печелил четири пъти наградата „McKinsey" за най-добра годишна статия в Harvard Business Review; носител на наградата на „Академията по управление" за бележития бестселър по бизнес през 1962 г. „Нововъведение в маркетинга" и носител на наградата „Джон Ханкок" за изключителни постижения по бизнес журналистика през 1969 г. Той е получил наградата „Чарлс Кулидж Парлин" като „Специалист по маркетинг на годината" през 1970 г., наградата на Джордж Галъп за значителни постижения в маркетинга през 1976 г., а през 1978 г. наградата „Пол Д. Конверс" на „Американската асоциация по маркетинг" за основен принос в маркетинга. Той също така е спечелил през 1989 г. наградата „Уилям М. Макфийли" на „Международния съвет по управление" за важни постижения в управлението.
Сборникът със статии, който ви предлагаме включва най-добрите разработки на Левит в областта на маркетинга. Статията „Маркетингово късогледство", публикувана за пръв път през 1960 г. в HBR се е превърнала в една от най-продаваните статии за всички времена с тираж 850 000. В друга от статиите „Глобализацията на пазарите" авторът за пръв път - през 1983 г. - въвежда понятието „глобализация" и предвижда тренда, че новите международни пазари ще наложат предлагането на все по-стандартизирани продукти.
* Сроковете за доставка могат да бъдат удължени и по време на кампании, както и в зависимост от наличностите на поръчаните артикули.
Онлайн магазин orangecenter.bg уверява своите клиенти, че съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, имат правото да се откажат / или заменят получена от тях стока в срок от 14 (четиринадесет) работни дни от датата на получаване на стоката САМО при условие, че продукта е:
- в оригиналният си вид и качествени характеристики, със запазена оригинална опаковка и етикет, като не се счита за повредена опаковката, цялостта на която е била нарушена по начин, единствено позволяващ отделянето й от стоката.
- без следи от употреба (скъсване, надраскване, счупване или други повреди), както и няма други повреди, причинени от неправилна употреба.
Повече информация за връщане и замяна на стока ще намерите тук.
The information below is required for social login
Създавайки профил получаваш
Лесен и удобен начин да пазаруваш от Orange и проследяваш история на покупките си
Необходимо е да активираш регистрацията си.
Изпратихме имейл на с линк за активация. Последвай линка, за да активираш профила си в следващите 24 часа. Имейлът би трябвало да пристигне до 1 минута.
Ако не откриваш имейл от нас, потърси го в спам директорията или провери дали посоченият имейл адрес е изписан правилно. Ако това не помогне, свържи се с нас на [email protected] 0700 20 866
Създавайки профил се присъединяваш към програмата My Orange и се съгласяваш с Правилата и условията на Ориндж Интернешънъл АД.