Магазини
Любими
79,90 лв.
Изчерпано

The Toyota Way to Service Excellence: Lean Transformation in Service Organizations

Изчерпано количество
0%
79,90 лв.

SKU: 9781259641107

Weight: 0.714000

ISBN: 9781259641107

Вид корица: Hardback

Издателство: McGraw-Hill Education

Брой страници: 448

Shows service-based organizations how to go Lean, gain value, and get results - The Toyota Way. Suitable for service professionals of every level, this guide takes the proven Lean principles of the author's bestselling Toyota Way series and applies them directly to the industries where quality of service is crucial for success.

* Сроковете за доставка могат да бъдат удължени и по време на кампании, както и в зависимост от наличностите на поръчаните артикули.

Доставка до твой адрес
  • При теб до 3 работни дни
  • Цена за доставка с куриер - 4.90 лв.
  • Безплатна доставка (за поръчка над 49.80 лв.)
Доставка до офис на куриер
  • Цена за доставка до офис - 4.90 лв.
  • По-кратък срок за доставка
Доставка до магазин на Orange Center
  • Доставката до магазин е безплатна

Онлайн магазин orangecenter.bg уверява своите клиенти, че съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, имат правото да се откажат / или заменят получена от тях стока в срок от 14 (четиринадесет) работни дни от датата на получаване на стоката САМО при условие, че продукта е:

- в оригиналният си вид и качествени характеристики, със запазена оригинална опаковка и етикет, като не се счита за повредена опаковката, цялостта на която е била нарушена по начин, единствено позволяващ отделянето й от стоката.

- без следи от употреба (скъсване, надраскване, счупване или други повреди), както и няма други повреди, причинени от неправилна употреба.

Повече информация за връщане и замяна на стока ще намерите тук.

Остави коментар

Не е необходимо да имате създаден профил, за да оставите коментар